iPlayer
آموزشی
استراتژی اقتصادی
استراتژی مرورگر
بازی جنگ
تخریب
قفل
قلعه
ماجراهای
محافظت از قلعه
بازی های آنلاین
جهانی از مخازن
موبایل

بازی بحث و تبادل نظر iPlayer امپراتوری آنلاین

بازی های مشابه فلش
(رای:300, میانگین امتیاز: 4.45/5)
بازی: 253198
بازی آنلاین بحث و تبادل نظر امپراطوری - یک استراتژی مرورگر است که در آن قدرت نظامی در هم تنیده با اقتصاد است. پارسه را از یک شهر متوسط ​​یک دولت قدرتمند، قلمرو مبله رشد، استخراج منابع طبیعی، ساخت ساختمان های برای تولید کالا.
شما در قرون وسطی، که جنگ را متوقف نمی و به اکتشافات لذت ببرید. اولین گام در دنیای جدید کمک خواهد کرد که شما را به دستیار مجازی. او در مورد مسائل نظامی توصیه، بر روی سایت ساخت و ساز را، جمع آوری سرمایه و کمک به مقابله با دشمن. از آنجا که آن را بسیار آسان تر بحث و تبادل نظر امپراتوری بازی، جمع تجربه شخصی در گذشت.
در بسیاری از سطوح به شما امکان دسترسی به جدیدترین و ساختمان ها، واحد، سرزمین های جدید به دست آورید. آنها همه داستان روشن هم وابسته، و احداث ساختمان های لازم در سطح فعلی، شما به خودتان دسترسی به موارد زیر باز شود.
بحث و تبادل نظر امپراتوری آجر به آجر ساخته شده است. خاک برداری سنگ، آهن، چوب، کسب مدال طلا. همه که لازم است برای حل و فصل زندگی راحت و توسعه ارتش است. ارتش از واحد است که خود از روش حمله و دفاع به خدمت گرفتند.

Sgames uses analytical, marketing and other cookies. These files are necessary to ensure smooth operation of all Sgames services, they help us remember you and your personal settings. For details, please read our Cookie Policy.

Read more